Prezentace je nejčastěji podceňovanou částí prodeje, jen 1% inzerátů má kvalitně a přehledně zpracovanou prezentaci, která utváří rozhodující první dojem. A přitom je tak zásadní pro splnění přání každého majitele: získat z prodeje své nemovitosti maximum.
DOKONALÁ PREZENTACE
Základní stavební kámen celého prodeje
V kombinaci s dobrou strategií a aktivní propagací na sociálních sítích, je úspěšný prodej vaší nemovitosti jen otázkou času. Právě proto můžete od naší spolupráce očekávat perfektní a kompletní prezentaci i na vaší nemovitosti. Podívejte se na ukázky mé práce níže, nebo na aktuálně nabízené nemovitosti.
Home Staging
Homestaging promění váš domov do lákavé a přitažlivé podoby. Může zahrnovat pečlivý úklid prostor, osvěžující výmalbu, a nebo i strategicky vybraný nábytek, který vytvoří příjemnou atmosféru a zvyší atraktivitu. Váše nemovitost bude prezentována v nejlepším možném světle a bude upoutávat potenciální kupce již od prvního okamžiku.
Videoprohlídka
Videoprohlídky jsou bezkonkurenční formou prezentace, která nabízí zážitek, jaký žádný jiný nástroj nedokáže. Pomocí videa zájemce nasaje atmosféru, detaily a jedinečnost vaší nemovitosti, stejně tak i to nejlepší z okolí. Každé videoprohlídce předchází promyšlený scénář, aby zdůraznil potenciál a přednosti vaší nemovitosti, což výrazně posiluje její atraktivitu.
Rodinný dům | Stéblová
Chata u Sečské přehrady
Rodinný dům | Kameničky
Virtuální prohlídka
Pomocí virtuální prohlídky si může zájemce projít nemovitost z pohodlí domova ve velmi vysoké kvalitě, jako by byl přímo na místě. Změří si jednotlivé místnosti, výšku stropu a nebo třeba spočítá případné rekonstrukce. Díky virtuální prohlídce jsem prodal nemovitost zájemci, který bydlel 150 kilometrů daleko, jen z fotografií si neuměl celý prostor představit a na prohlídku by se tak vůbec nedostavil.
Profesionální fotografie a záběry z dronu
Profesionálně pořízené a kompozičně vyvážené fotografie hrají klíčovou roli při prezentaci nemovitosti. Jsou klíčem k vytvoření velmi důležitého prvního dojmu, kdy se zájemce rozhoduje zda vaši nemovitosti bude věnovat svůj čas. Na základě fotografií si zájemci utváří první „filtr“ mezi nabízenými nemovitostmi. A my tím zajistíme, že vaše nemovitost bude vynikat nad konkurencí.
Vizualizace
Zájemci si často nedovedou představit, jak by mohla nemovitost vypadat po rekonstrukci, a často to může být i hlavní důvod, proč o ni ztratí zájem. Vizualizace ukáže plný potenciál nemovitosti a díky tomu ji prodáme rychleji a lépe. Vizualizace se používá také pro prázdné nemovitosti nebo rozestavěné rodinné domy.
Propagace a marketing
Abychom zajistili maximální viditelnost, dosah a povědomí o vaší nemovitosti, využíváme přesně cílené reklamní kampaně na sociálních sítích, inzertních serverech, Googlu i Seznamu. To nám umožňuje vzbudit zájem u širokého spektra potenciálních zájemců, i u těch kteří nejsou tolik aktivní ve vyhledávání nového bydlení. Výsledkem jsou desítky tisíc oslovených zájemců, mezi kterými se zcela jistě skrývá i váš kupec. Víme, že kvalitní a efektivní marketing je klíčovým prvkem úspěšného prodeje každé nemovitosti.
Postup spolupráce
Rozhodl jsem se vám přiblížit moji práci a to, co ode mě můžete očekávat. Do každé nové nemovitosti na prodej investuji spoustu svého času a peněz, abysme dosáhli co nejlepšího možného výsledku a vy jste byli maximálně spokojeni a chráněni. Pojďme se podívat na celý proces prodeje, který se mi dlouhodobě osvědčil a skvěle funguje.
1) Úvodní schůzka
Můžeme se sejít v mé kanceláři, ve vaší oblíbené kavárně, a nebo přímo na prodávané nemovitosti. Na základě vašich představ navrhneme postup prodeje a mezitím stanovím reálnou tržní cenu vaší nemovitosti.
2) Podpis dohody
Součástí této dohody budu já, jako zastupující realitní makléř, dále nemovitost, která se prodává, její cena, provize a do kdy je dohoda platná. Realitní zákon neumožňuje uzavření ústní dohody. Zajišťuji také veškeré potřebné dokumenty, které budeme k prodeji potřebovat, ať už na stavebním úřadě nebo u jiných institucí.
3) Příprava nemovitosti
U nemovitostí po rekonstrukci často stačí poklidit a může se začít prezentovat. Nemovitosti, které jsou v původním stavu určeném k rekonstrukci dělám tzv. „Home Staging“. Vystěhuji starý nábytek, zajistím výmalbu, úklid a nechám nemovitost vybavit nábytkem. Nemovitost představíme v úplně jiném světle a oslovíme daleko více zájemců.
4) Vytvoření prezentace
Je velmi důležité se odlišit od ostatních tuctových inzerátů, kterých je na realitních serverech velké množství. Právě proto na každé své zakázce tvořím video prohlídku, virtuální prohlídku, profesionální fotografie a záběry dronu z okolí. Inzerát musí vyniknout.
5) Zpracování a inzerce
Stříhají se záběry, vybírá se hudba, vytváří se titulky, upravují se fotografie a zpracovává se virtuální prohlídka. Zpracování prezentace je časově náročné, ale výsledek stojí za to a má velký vliv na celý prodej.
Výsledek vám zašlu k odsouhlasení a poté nabídku exportuji na nejvyhledávanější realitní servery. Inzerát se topuje, aby se stále držel na předních místech a byl zájemcům co nejvíce na očích.
6) Databáze zájemců
Nabídku zasílám všem potenciálním zájemcům, ať už těm, na které se nedostalo při minulých prodejích, tak těm, kteří mě oslovili s pomocí najít ideální nemovitost. V databázi mám více než 900 kontaktů.
7) Marketingové kampaně
Přidat inzerát na realitní servery a čekat… Takhle ne! To dnes nestačí. Abychom zajistili maximální viditelnost, dosah a povědomí o vaší nemovitosti, využíváme přesně cílené reklamní kampaně na sociálních sítích, inzertních serverech, Googlu i Seznamu. To nám umožňuje vzbudit zájem u širokého spektra potenciálních zájemců, i u těch kteří nejsou tolik aktivní ve vyhledávání nového bydlení. Výsledkem jsou desítky tisíc oslovených zájemců, mezi kterými se zcela jistě skrývá i váš kupec.
8) Organizace prohlídek
Pokud si získám vaší důvěru a předáte mi od nemovitosti klíče, provedu zájemce bez vaší přítomnosti. Před prohlídkami se dostavím s předstihem a vytvořím ideální atmosféru. Po prohlídkách vám zavolám, jaká byla zpětná vazba zájemců.
9) Podpis rezervace
Máme kupce! Prověřujeme bonitu zájemce a sepisujeme rezervační dohodu, zájemce skládá zálohu a během domluvené lhůty mu pomáháme řešit financování.
10) Podpisy smluv
Zadávám požadavek na vypracování kupní smlouvy a smlouvy o advokátní úschově, která bude přímo šitá na míru vaší nemovitosti a vašim potřebám.
Bude vytvořena advokátem se specializací na realitní právo, a to tak, aby jste byli maximálně chráněni. Tuto část obchodu považuji za vůbec nejdůležitější.
Samotný podpis smluv bude probíhat přímo v advokátní kanceláři. Advokát ještě jednou vše vysvětlí a ověří podpisy.
11) Katastr nemovitostí
Po splnění podmínek kupní smlouvy a přijetí finančních prostředků, o kterém bude všechny zúčastněné strany informovat advokát, vložím kupní smlouvu společně s návrhem na vklad na katastr nemovitostí a uhradím správní poplatek.
Po podání smluv běží zákonná lhůta 20 dní, kdy katastr nemůže nemovitost přepsat na nového majitele. Vše sleduji a po provedení zápisu zajistím aktuální list vlastnictví, který předám advokátní kanceláři, a ta uvolňuje finance na váš účet.
12) Předání nemovitosti
Po zápisu nového majitele do katastru nemovitostí sepíšeme předávací protokol, kde zaznamenáme stavy měřičů energií, předáme dokumentaci a klíče. Následně probíhá převod energií a služeb u příslušných dodavatelů.